Puhka Eestis/EAS

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse turismiarenduskeskuse eesmärgiks on suurendada Eesti kui reisisihi tuntust ning Eesti turismitoodete rahvusvahelist konkurentsivõimet.

Tegevusi valides soovime:

  • soodustada esmakülastusi kaug- ja korduvkülastusi lähiturgudelt,
  • suurendada külastusi väljaspool kõrghooaega,
  • pikendada külastuste kestust,
  • laiendada kliendibaasi eri vanuses ning nõudlikumate ja maksejõulisemate reisijatega.

Plaanime ja teeme turundust koostöös turismiettevõtjate ja -organisatsioonidega. Koostöö hõlmab ka ürituste korraldamist ja messidel osalemist. Rohkem informatsiooni leiate Puhka Eestis kodulehelt .

Business Destinations

Business Destinations on luksusajakiri teadliku ärireisija jaoks. Nad toovad teile uudiseid, arvustusi, linnajuhiseid, eksootilist gurmeed, juhtivate ajakirjanike suurepäraseid artikleid ning parimaid nõuandeid hotellide, lennufirmade ja konverentsi kohta, mida täiendab suurepärane fotograafia.

2005. aastal käivitatud ajakirja välimus on aastate jooksul muutunud, kuid sisu kvaliteet on alati tipptasemel olnud. Nende meeskond jätkab Teile teadmiste ja informatsiooni toomist kogu maailmast, pakub parimaid kohti mida külastada ja kus ööbida, nii et iga reis, mida te ette võtate, on puhas rõõm, mida reisimine ikka peaks olema.

Lisaks oma veebisaidile pakuvad nad Teile korra kvartalis trükitud ajakirja, mida saab koju tellida või müügipunktidest osta. Nüüd saate ka reisil olles Twitteri ja Facebooki kaudu informatsiooni leida, nii et Business Destinations võib olla teie reisikaaslane kõikjal, kus te olete.

Twisht

Villa Ammendel on hea teha koostööd reisi- ja elustiiliplatvormiga Twisht. Twist toob välja eksklusiivseid pakkumisi, soovinimekirju ja arvustusi toredatest elamustest. Twisht pakub koostööpartneritele integreeritud kombinatsiooni sotsiaal meediast, äriprofiilist, otse linkidest, pakkumistest, külaliste arvustustest ja maailmatasemel auhindadest – luues reisi- ja elustiiliäridel sideme maailmaturuga. Twisht hindab eripära ja mitmekesisust, sest nende hinnangul otsib igaüks erilisi kogemusi millel on personaalne tähtsus.

Hôtels de Charme & de Caractère

Hôtels de Charme & de Caractère on ülemaailmne hotelli kollektsioon. Nad on loonud globaalse
hotellivõrgustiku, mis lubab hotellidel kaubanduslikult ühinedes leida uusi külalisi komisjonivaba
ühissüsteemi kaudu.

Selline globaalne hotellide liit lubab neil luua uusi turunduskanaleid, kuid ka süsteeme hotellinduse professionaalidele üksteise toetamiseks ja koostöö tõhustamiseks. Klubi on kaveliteedi märk ja bränd mis annab võimaluse saavutada nähtavust ja usaldust tekitada külalistes.

 

Green Key

Ammende Green Key

Vastutustundliku turismi positiivsed tulemused on keskkonnale suureks kasuks.
„Rohelise Võtme“ programm toetub viiele alustalale:

• Meeskonna, klientide ja omanike harimine taastuvenergia arengu ja toimimisega
vabaaja veetmise asutustes;
• Keskkonna säilitamine läbi asutuse mõju vähendamise keskkonnale;
• Säästlik juhtimisstiil tarbimise vähendamise kaudu;
• Turundusstrateegia „Rohelise Võtme“ kaubamärki kasutades erinevates asutustes;
• Turismi ja vabaaja haru tugevdamine läbi laiema fookuse kui nende ainuüksused.

„Rohelise Võtme“ autasu omamine tähendab, et asutus on täitnud selleks kõik vajalikud
kriteeriumid. Need nõuded sisaldavad imperatiivseid ja suunatud kriteeriumeid. Lugege
„Rohelise Võtme“ kohta rohkem siit.