K: Saabumisaeg?
V: Tuba on teie käsutuses alates 14:00 saabumispäeval.

K: Millal tuleb tuba vabastada?
V: Meie hotelli kliendina võite kasutada tuba kuni kella 12:00 oma lahkumispäeval.

K: Kas on võimalik taotleda hilisemat lahkumist?
V: Vastavalt võimalustele ja lisatasu eest.

K: Tühistamine ja mittesaabumine?
V: Saate tühistada oma broneeringu kuni 16:00 saabumispäeval ilma lisakuludeta.
Kui Te ei saabu hotelli broneeringul näidatud päeval ja ei teata oma mittesaabumisest, on hotellil õigus nõuda tasu kogu esimese öö maksumuse ulatuses koos maksudega ning võimalike lisateenuste eest.

K: Kas pagasi hoiustamine on võimalik?
V: Vastuvõtuosakond võtab hea meelega Teie pagasi hoiule saabumise või lahkumise päeval.

K: Kas hotellil on parkla?
V: Villa Ammende kliendid saavad parkida oma sõiduki meie suletud tagaaias asuvas videovalvega parklas.

K: Kui palju maksab takso Tallinnast Villa Ammendesse?
V: Hind sõltub kellaajast ja liikluse tingimustest, kuid tavaliselt maksab umbes 150 eurot

K: Kas limusiiniteenus või transfer Tallinna lennujaamast või Riia lennujaamast on saadaval?
V: Jah. Palun võtke ühendust meie concierge’ga, kes aitab leida sobiva lahenduse. Telefon + 372 44 73 888

K: Kas kinga poleerimise teenus on olemas?
V: Võite jätta oma jalanõud ukse taha öösel. Me veendume, et teie kingad on poleeritud ja tagastatud järgmisel hommikul.

K: Kas lemmikloomad on lubatud?
V: Meil on kahju, kuid me ei luba hotelli lemmikloomi.